duminică, 25 august 2013

Peria de păr

Desen: Negoiță Georgiana
http://www.facebook.com/imperfectissm.art
Pe perie am lăsat
Câte fire-ai numărat:
Unul este timpul aruncat
Pe fereastra de sub pat,
Celălalt e visul peticit
De a fi ce mi-am dorit,
Un' altul e clipa parcursă pe dos,
Mergând desculță, pe jos,
Sub un anotimp noros
Și-am ajuns la un negoț
Căci ceasul e cam hoț.
Și de-o dată am zămislit
Un moment de neoprit
Căci, clipa a răsărit a fi frumoasă
De e ploaie, de-i verdeață.

Firele de păr rămase
Pe peria din oase
Sunt cele mai dureroase,
Rănile cele mai vânjoase.
Sunt suspinele-mi sculptate
Zile nenumărate
Căci lângă perie-am găsit
Un fir ce nu l-am potrivit.
Nu era nici al meu, nici al tău.
Era roșcat și-mi pare rău
Că ți-am dat atâtea fire,
Ea câte ți-a dăruit, iubire?

O prezență intrigant de indolentă,
O femeie tip ștafetă
Ai ales drept călător
Spre lumea ispitelor.

În acea seară
În lăcașul de smoală
Te-ai cimentat ușor
C-o altă perie de păr,
Ai cunoscut
Alt parfum decât al meu,
Ai mângâiat
Alt păr decât al meu
Ai parcurs
Alt trup decât al meu.

Firele-mi de păr le-ai adunat
În cutia din dulap
Și sper că nu le-ai amestecat
Cu cele din păr roșcat.

Sub un nume tras la indigo
Finalul e incognito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu