luni, 1 iulie 2013

Esențiale

Desen: Negoiță Georgiana
http://www.facebook.com/imperfectissm.art
     În timp ce el își strecura plăcut de abuziv mâinile prin părul meu, uitasem de mult de ciupercile și de cartofii din cuptor. Un ușor miros de arsură venea dinspre bucătărie. Dar cum puteam eu mirosi altceva în condițiile în care simțul meu olfactiv nu putea înțelege decât mirosul lui. Mirosea a piersici...și a căpșuni....și a zmeură...și a toate bunătățile din care noi ne făceam freshuri.
     În timp ce el își plimba intransigent mâinile peste chipul meu, eu dospeam precum un cozonac. Mă săruta stângaci deseori, iar eu încercam să-l învăț să sărute precum franțuzii. Îmi atingeam buzele de ale lui și îl plimbam prin tot Parisul. Deseori vedeam și Eiffel-ul. Tandrețea noastră era dincolo de percepția minții umane. Aleatoriu îmi arunc ochii către ceas. Ora 3. Uitasem complet de programarea la stomatolog. Izbucnescdin pat într-o grabă adolescentină.

-Iubitule, nu gasesc cheile.
-Sunt la mine.
-Telefoane?
-La mine.
-Bani?
-La mine.
-Dragoste?
-La mine.
-Atunci sa mergem! Avem tot ce ne trebuie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu