luni, 24 octombrie 2011

JURNALUL CÂINELUI COMUNITAR

     Mă cunoşti deja...sunt parte din partea ta. M-ai văzut deja...sunt privire din privirea ta. M-ai simţit deja...sunt simţ din simţul tău. Mă nasc...mă nasc din naşterea ta. Mă nasc poate chiar acum...mă nasc poate langă o fabrică jerpelită  dintr-un uter chinuit. Mă nasc poate undeva pe câmpul orfan de ploaie si linişte dintr-un uter schingiut de bocancii 44 ce au penetrat abdomenul casei mele. Mă nasc poate chiar acum...la uşa unei scări...poate scara ta. Mă nasc dintr-un uter flămâmd. Mă nasc sub cerul liber, mă predau în totalitate ţie, destinul meu. Mai întâi năsucul, ochişorii lipiţi, labuţele din faţă, abdomenul, lăbuţele din spate şi mai apoi jucauşa-mi coada.Plâng!....nu pentru ca m-a durut naşterea-mi în sine...plâng pentru că ştiu că destinul mă va terfeli.
     Voi suge lapte la mama mea cam 6-7 săptămâni...după aceea  voi rabda...voi creşte mare şi voinic nemâncând nimic, pe-ntuneric şi pe frig. Voi creşte costeliv şi răpănos, şi mă voi intreba "Cu ce am gresit Domnia ta?" Cu toate acestea, tot îţi voi apăra blocul Domnule, voi lătra, chiar dacă uneori te vei enerva, voi lătra la oameni care mi se par dubioşi mie...poate nu sunt, dar vreau sa apăr...să Te apar, Tu care din silă, din cand în când îmi mai arunci un os zburător de la fereastră. Cu toate acestea, Domnii mei, mă macina ceva...Domnii mei...de pretutindeni:
     DE CE NU POT AVEA STĂPÂN? PENTRU CĂ NU MA NUMESC BICHON SAU SCHITZU, ROTTVEILER SAU TERRIER? PENTRU CĂ NU COST 10, 15 ŞI CHIAR 20 DE MILIOANE? PENTRU CĂ NU STAU IN VID LA UN PETSHOP ÎNTR-UN METRU PĂTRAT? PENTRU CĂ SUNT UNIC, INDIVIDUAL ŞI NU MAI SUNT ALTE MILIOANE DE EXEMPLARE IDENTICE MIE? PENTRU CĂ NU SUNT DUS LA COMPETIŢII UNDE "ÎŢELEPŢII" STUDIAZĂ FINEŢEA ŞI GRAŢIA FIRULUI DE PĂR? PENTRU CA NU MĂ CURĂŢĂ NIMENI DE PARAZIŢI?
     Unde eşti Tu Domnul meu? La fel ma rog şi eu...ca tine când întrebi: "Unde-ai fost tu Tatăl Meu?"
                                                                                                     Cu dulce suspinare,
                                                                                                           Câinele comunitar.

2 comentarii: