marți, 25 octombrie 2011

ÎNTALNIRE LASCIVA CU IAURTUL



     Zzzzzzzzzz!....aţipeam...oarecum. Eram undeva între reverie şi realitate...eram între atmosferă şi stratosferă. Eram aproape adormita...cu televizorul deschis, desigur, când aud urmatoarele cuvite: "Mmmmm!...Unul este fin şi seducător, iar celălalt este intens şi atât de senzual"...totul acompaniat de o meldie de genul " booty spanking". Eram oarecum mirată pentru ca ceasul era undeva pe la 12:30, ora prânzului, şi ştiu ca filmele pentru adulti zac undeva dupa miezul nopţii(deobicei nu dorm la pranz,defapt nu prea dorm). Cu greu m-am ridicat din pat să-mi îndrept privirea către erotismul ce se crispa din televizor(recunosc că eram cuprinsă de o lene ducle şi de o tristeţe şi mai dulce). Când mi-am îndreptat privirea către sticla TV-ului m-am calmat...era doar iaurtul. Cermoso chiar...yum yum, chiar imi place Cremoso. Am revăzut reclama pe Youtube şi nu pot sa zic decât că îmi pare rau Domnule Tartă cu Lămâie, însă o să rămân cu Domnul Tiramisu ( sa nu te superi), din câteva motive simple: 1. Lămâia nu o prefer decât în ceai, deobicei;
                                                                 2. Tiramisu este printre prăjiturile fruntaşe, dacă nu chiar fruntaşă în topul preferinţelor mele la dulciuri;
                                                                  3. Domnul Tiramisu este intens şi senzual (e genul Don Juan, ceea ce îmi stârneşte curiozitatea, senzualitatea sa mi se pare debordantă ceea ce mă intrigă teribil), iar tu eşti fin şi seducător (ori eşti fătălau, ori mincinos)
                                                                  4. Întruchiparea umana a lui Tiramisu este mult mai atrăgătoare decât a ta, draga Tarta cu Lămâie, nu prea îmi plac blonzii ce-i drept. 
                                                                   5. Ne-am înţeles, da?
      După vizionarea spotului publicitar, mâine dau iama în supermarket şi-am să am un rendez-vous lasciv cu Domnul Tiramisu.

                                                                                                     Cu dragoste,
                                                                                                              Izabela.

2 comentarii: