luni, 14 noiembrie 2011

Despre mine...

1.  Sunt zăpăcită, parcă mereu îndrăgostită.
2.  Am 50 de kg cu haine cu tot.
3.  Mereu mă lovesc de uşi, deobicei îmi trag singură cu ele în cap, cad, sunt o împiedicată.
4.  Găsesc constant vânătăi pe corpul meu şi mă întreb "de unde am mai căpătat-o şi pe asta, ce scaun am mai luat în picioare şi eu nu-mi amintesc?"
5 .Port zilnic tocuri, preferabil de peste 10 cm.
6.  Ador platformele.
7.  Am tensiunea 9 cu 6.
8.  Îmi plac merele, perele şi ananasul.
9.  Dulcele meu favorit este eugenia.
10 .Îmi place să mănanc tiramisu, madlene si bake rolls.
11. Îmi place să dansez, şi o fac bine, toată discoteca vreau să fie cu ochii pe mine.
12  Îmi place să fiu în centru alenţiei.
13. Sunt un vărsătot visăto.r
14. Ador să fiu pozată, şi o fac bine.
15. De o lună jumate am renunţat la a mai consuma carne. Nu ştiu cât va ţine, sper că o eternitate.
16. Ador animalele de orice fel, ele sunt elementul principal care mă sensibilizează.
17. Sunt depresivă şi deseori mă simt dezolată.
18. Am atacuri de panică
19. Sunt extrem de bolnavicioasă.
20. Am cearcăne, m-aş opera să scap de ele, dar n-am bani, momentan aprind o lumanare batonului corector şi anticearcănului.
21. Visez să lucrez ca manechin, iar mai apoi, după vreo 35 de ani la o rezervaţie pentru animale pe cale de dispariţie.
22. Îmi doresc să apar pe coperta unei reviste.
23. M-ar încânta să lucrez ca stewardesă, pe o perioadă nu foarte lungă. Doar pentru a experimenta.
24. Îmi place să gătesc mâncăruri ciudate şi dulciuri.
25. Am 1.70 m şi mă consider mignonă.
26. Ador bărbaţii(sublinez BĂRBAŢII, nu badăranii, agramaţii etc). Îi consider mirifici şi le-aş ridica o statuie fiecăruia în parte.
27. Consider războaiele şi comunismul o mare prostie.
28. Îmi plac poveştile de dragoste care se termină tragic, nu mă sensibilizează genul Sandra Brown.
29. Când vina vorba de dragoste, sunt extrem de pretenţioasă, alegera partenerului trebuiă e complicată, trebuie să aibe un întreg CV. Îmi plac bărbaţii şi nu băieţii. E o diferenţă.
30. Calitatea pe care o apreciez cel mai mult la un bărbat e inteligenţa.
31. Calitatea pe care o apreciez cel mai mult la o femeie e capacitatea sa de a seduce(pin senzualitate pură şi nu vulgaritate greţoasă).
32. Cred că nu m-am născut în epoca potrivită. Tânjesc după acele vremuri în care femeile erau sofosticate, se îmbrăcau frumos, se făceau interesante, miroseau a parfum de Paris şi nu a ţigări, şi aveau demnitate, nu umblau din pat în pat.Anii 20 e perioada mea favorită.
33. Adorm greu, adorm numărând oi, ajung chiar şi la o mie de oi, alteori nici nu ajung la o sută.
34. Când nu am ceva, pe cineva, îmi imaginez că-l am, şi eu chiar îl am.
35. Talentul meu cel mai mare  e faptul că sunt VĂRSĂTOR.
36. Calitatea mea cea mai mare  e capacitatea de a seduce, ador să fiu fatală, a2a calitate e faptul că ştiu să pozez şi orice aş face scot poze bune,  a3a e inteligenţa, a4a modul meu copilăros care amuză şi distrează,a5a bunătatea mea(care deseori poate fi un defect), a6a faptul că mă îmbrac şi am un stil aparte, feminin care instigă...Restul e Can Can.
37. Sunt slabă(aşa zic cei din jur) ,dar eu mă văd grasă, tata imi zice flamingo.
38. Am apucături anorexice.
39. Mă plictisesc uşor...în general.
40. Uneori rănesc pe cei din jurul meu fără să vreau şi mă simt o mare proastă.
41. În zilele de tristeţe sunt mizerabilă , iar deseori îmi place să fiu mizerabilă, mă purifică într-un fel sau altul.
42. Pentru tot răul din lume mă fac culpabilă.
43. Mi-aş dori să schimb lumea, să fie bine tuturor, dar vrabia mălai visează.
44. Sunt obsedată de măsurile mele, am un caiet în care le trec mai mereu, şi fac comparaţie. De 2 ani şi ceva le-am menţinut, deşi mi-aş dori să fie si mai mici
45. Centimetrul, cântarul şi calculatorul de calorii îmi sunt prieteni fideli.
46. Prieteniile adevărate sunt rare, cea mai bună prietenă îţi e mama. De aceea eu nu discut nimic cu nimeni.
47. Sunt pasională.
48. Dragostele adevărate (dintre parteneri) sunt rare, acea dragoste descrisă de Eliade in "Nuntă în cer". Restul sunt apă de ploaie.Mulţi au impresia că se iubesc ,dar fac gargară cu apa lor de ploaie
49. Consider că în orice relaţie intervine undeva monotonia, doar dacă nu trăieşti o aşa dragoste descrisă de Eliade
50. Îmi place să mă măzgălesc cu pixul.
51. Mă uimesc chestiunile banale...atât de tare încât îmi dau lacrimile sau mi se stafidesc pe creier. Ultimul lucru care m-a uimit a fost un copac care se scutura de frunze...nu era orice copac, şi nu-şi scututa oricum frunzele.
52. Îmi plac doar copii inteligenţi, respectuoşi, educaţi şi cu ceva aparte, al lor.
53. Nu mă simt în stare să aduc un copil pe lume. Unu la mână din cauza atacurilor de panică, doi lamână din cauza că eu deabia am grija mea, dar păi de un copil, 3 la mână nu ştiu dacă  aş dori să dau naştere, ca mai apoi peste zeci de ani să moară.
54. Îmi place "Luceafărul" lui Eminescu.
55. Ador poeziile lui Grigore Vieru.
56. Îmi place să fiu înconjurată de oameni înteligenţi, interesanţi. Asta mă ajută pe mine să ma conturez ca persoană şi să ajung la o anumită maturitate mentală.
57. Sunt mereu strânsă sentimental de copilărie, mi- aş dori să fiu veşnic copil. Ce m-a apucat să cresc, să mă fac eu găinaţ mare?
58.  Visez la rochia mea de mireasă de la vârsta de 5 ani, când răsfoiam tone de reviste cu astfel de rochii.
59. Îmi doresc enorm să vizitez Parisul
60. Detest chiloţii tanga, dar asta nu înseamnă ca nu port.
61. Băutura mea preferată e apa. În oraş beau apă, la disco beau apă, acasă beau apă, la cafea beau apă...cu toate asta sunt o deshidratată.
62. Am renunţat la a mai bea sucuri de orice natură. dacă am chef de suc, îmi fac la blender.
63. Până în clasa a8a îmi nu îmi plăcea că am ochii "spălăciţi"(aşa îi numeam atunci), îi voriam căprui, acum îmi dau seama cât de bleagă am fost, "Mulţumesc Deus ca mi i-ai dat albaşti!"
64. Ador cruditatile.
65. Am propiul crez despre viata
66. Cred în Deus
67. Îmi place să mă dau pe faţă cu miere de albine, să-mi facă tenul frumos.
68. Nu am televizor în cameră, şi nici nu-mi doresc.
69. Detest politica şi nici nu mă interesează.
70. Sunt forte friguroasă, pot sa am peste 30 de grade în cameră, şi două perechi de şosete, picioarele tot reci îmi sunt(cum mi s-a întâmplat asăzi).
71. Vara până pe la sfârşitul lui iunie, începutul lui iulie, ma învelesc tot cu plapuma, pentru că mi-e frig, sunt rece...probabil răceala vine din interior.
72. Vara, chiar şi la 40 de grade trebuie să stau învelită măcar cu un cearceaf, pentru că fără el mă simt goală.
73. Nu plec nicăieri fără cercei. Fără ei mă simt deasemenea goală.
74. Îmi plac gablonţurile, pe care le ţin structurat pe fiecare în parte.
75. Nu mi-e ruşine să umblu nemachiată.
76. Frumuseţe şi eleganţă pentru mine înseamnă Natalie Wood, Audrey Hepburn şi Brigitte Bardot.
77. Am primit 4 porecle până acum: Coca, Isabelle Adjani, Malena, a4a nu o mai zic
78. Ador frazele memorabile, pe care le notez atent într-un caiet ce are coperţi frumoase.
79. Îmi place să scriu poezii.
80. Am un jurnal de câtiva ani, pe care îl păstrez cu mare atenţie.
82. Ador părul lung, cât mai lung, nu m-aş vedea decât cu el lung.
81. Am scris poezii cu limbaj mai puţin academic, închinate unui fost iubit.
83. Mi-e frică de întuneric.
84. Am 2 fobii.
85. Ador tot ce e vintage.
86. Mi-e milă să rup florile, de aceea în locul unui buchet de flori prefer un ghiveci cu flori.
87. Mă ataşez uşor de oameni(nu oricare) şi mai ales de animale
88. Îmi iubesc familia.
89. Am reuşit să fac şpagatul la 19 ani, când toţi îmi spuneau că nu se mai poate.
90. Plâng uşor.
91. Nu pot scoate nici un ştecher din priză.
92. Adorm greu.
93. Am o imaginaţie extrem de bogată.
94. Îmi place turcoazul şi roşul.
95. Sunt într-un mic procentaj şi sârboaică, străbunicul meu a fost din Serbia.
96. Îmi place să mă dau cu ruj roşu.
97. Detest machiajul în exces.
98. Am 4 puşculiţe pe care le umplu cu mărunt, ultima dată am strâns vreo 10 kg de mărunt, ceea ce a însemnat 420 lei noi.
99. Detest iarna şi frigul, mi-aş dori să plec odată cu păsările în ţările calde şi să revin primăvara.
100. Ador ciocolata.

Se putea şi mai mult, mă rezum la atât.


                                                                                  Cu dragoste,
                                                                                                   Emanuela

2 comentarii:

  1. la punctele 72 si 73 parca as fi eu :)))) mai ales faza cu cerceii :)) eu sunt un pic alergica la urechea stanga chiar si la aur si cand ma doare urechea imi pun cercel doar in urechea dreapta...prefer sa merg pe strada cu un cercel intr-o ureche decat deloc :)) macar dintr-o parte se vede ca am cercei , pt ca nu multi realizeaza ca nu am cercei la ambele urechi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e o totala ecuatie cu cerceii astia si cu goliciunea;))

    RăspundețiȘtergere